Linkek a témában:
Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost Aut. (2015) teszt - Csalárd hódító
A középkategóriában boldogulni sosem volt könnyű feladat, a technológia folyamatos fejlődése mellett pedig csak még inkább kiéleződött a verseny. Az utóbbi egy-két évben a szegmensben részt vevő márkák közül szinte mindegyik vagy frissítette, vagy vadonatújra cserélte saját versenyzőjét. A Mondeo ötödik generációjának bemutatásával látszólag a Ford is beállt a sorba, az amerikaiak azonban csaltak egy kicsit.
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium teszt
Látszik az újautó-eladásokon, hogy temérdek vásárló várt az új Ford Mondeóra. Vajon érdemes volt? Mérlegre tettük a 180 lóerős dízelt.
Ford Mondeo Hybrid-teszt: cégautók közt a fehér holló - HVG.hu
Kétségkívül volt némi szerencséje a Fordnak, épp, amikor elkezdte európai kínálatában tartani hibridjét, beütött a dízelbotrány. Szinte egyik napról a másikra kerültek a figyelem középpontjába a céges szinten eddig lesajnált alternatív hajtású járművek. Úgy tűnik, eljött a zöldautók nagy pillanata, a károsanyag-kibocsátási normákra egyre jobban figyelő flottaelőírásoknak előbb-utóbb csak ezek felelnek meg.
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi AWD Powershift
Rendhagyó, hiszen nem a hagyományos tesztflottából érkezett a gépkocsi, hanem egyenesen Kölnből, Németországból pár napos, amolyan újságírói ismerkedésre. Szűkös volt az idő, főként, hogy összesen három modell parkolt be a forgalmazóhoz, nagy volt az érdeklődés, folyamatos rotálással.
Használt autó: mivel jár jól a család?
Ki ne akarná a legjobbat a családjának? Ha használt családi autókról van szó, ár/érték arányban a második generációs Mondeo szinte mindent visz.
Hazai teszt: mit tud az új Ford Mondeo? | Vezess
Nagyon vártuk a Mondeót és sokat is vártunk el tőle. A 240 lóerős motorral teszteltük, hogy ártott-e neki az amerikai befolyás.
Próba: Ford Mondeo - 2015.
Az új Mondeo már nem a vezetési élménnyel akar vevőket szerezni, bár az is fontos. Most a kényelem, a csend és a biztonság a kiemelt témakörök. Magától parkol, figyeli az utat, tartja a távolságot, és óriási hely van benne. A forma nem valami friss, a mérnökórákat és a fejlesztésre költött milliókat a kívülről nem látható részek emésztették fel.
Teszt: Ford Mondeo 2.0 SCTi EcoBoost és 2.0 TDCI
A Mondeo oltári jól néz ki, ez nem kérdés, és természetesen nem csak a saját véleményemről beszélek. A visszajelzések, a felé forduló tekintetek, az elismerő szavak alapján teljesen egyértelmű: a formaterv telitalálat lett! Hát még akkor mekkorát szólt volna, ha időben, mondjuk 2013 elején érkezett volna. Merthogy – ha valaki még nem tudná – az új Mondeo nem is annyira új, hiszen már 2012-ben bevetésre kész volt. Sőt, be is vetették, csak nem Európában, hanem az USA-ban. De mivel az óperencián túli világ nem csak távoli, hanem a vásárlói szokások is mások arrafelé, más név is kell. Így aztán természetesen nem futhat a számunkra ismerősen csengő Mondeóként ez a szépség, hanem az ott jól bejáratott Fusion „fedőnév” alatt menetel. Az öreg kontinensre azonban valami oknál fogva csak 2014 őszén jutott el a Fusionből lett Mondeo.
Teszt: Ford Mondeo 2.0 TDCi - 2015.
Oh nagy volt hajdan a magyar, Nagy volt hatalma, birtoka; Magyar tenger vizében húnyt el Éjszak, kelet s dél hullócsillaga.
Meghatározás
Ford Mondeo egy közepes vagy nagy méretű családi autó, amit 1992 óta gyártanak. A neve a latin mundus szóból származik, ami világot jelent. A Mondeót világautónak tervezték. Az észak-amerikai piacra gyártott típusok Ford Contour és Mercury Mystique néven készültek 2000-ig, majd Ford Fusion névre váltottak 2013-ban.